Vila i frid finaste du!

I natt tog gud den finaste ängeln.
 
Kände för att blogga idag, fick ett så hemskt besked idag om att min tjej kompis tyvärr somnat in i natt.  att livet ska vara så jävla orättvist och att folk ska få en människa att må så dåligt. jag blir förbannad och ledsen över att bara tänka tanken. att folk är så jävla dumma i huvudet och får en annan människa att må dåligt. brinn i helvete era idioter. min barndoms vän som jag lärde känna när jag var liten  somnade in. jag är fortfarande i shock för det här känns absolut inte verkligt..  jag vet inte vad jag ska säga eller skriva jag vet ingenting just nu. det känns så himla overkligt. jag kunde säga så mycket till dig, och jag är mer än tacksam att du kommit när det varit nå, jag är glad att jag fått hjälpa dig. jag önskar bara att jag verkligen såg att det inte stod rätt till nu i slutet.. ne fy!  min fina. elin med leendet på läpparna, jag vet inte hur jag ska ta det hära jag vet absolut ingenting. att tänka tanken att jag aldrig mer kommer få höra din röst,se,prata,krama, vara med dig igen känns helt.. nä... du gjorde mig ALLTID lika glad. och jag är ledsen som fan att vi inte pratat nå mycket på sistonde but still, jag kommer alltid älska dig och kommer aldrig svika dig fasten du somnat in,men tack för alla underbara minnen vi fått ihop! alltid saknad ALDRIG glömd.
 
vi ses sen när det är min tur
flally
2014-12-14 @ 11:52:59

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0