vem är du nu?

har bara tänkt skriva ut men inte nämna namn för ja lär skriva om nån.



kan inte fatta hur ena bästvän kan sjunka så långt. får fan inte in det i huvudet vad fan du slysslar med. efter alla år. alla bråk jag fixat åt dig. ja har alltid varit den första som brytt mig om dig. jag har aldrig övergett dig för nån eller något fast ja fått skit i början fatt vi umgicks. för jag visste att vår vänskap var något stort. men nu vänder du ryggen till och är värsta jävla fittan mot mig. vet inte om det är hat jag känner eller en stor besvikelse. snälla bli bara det gamla du igen som jag kunde skratta och gråta med. den jag sa allt till. den som alltid varit nummer ett för mig. folk som myttar så mycket måste ju vara feg inombords eller bara må fett dåligt eller fallit för grupp trycktet. alltså jag vet fan inte vem du blivit men tammefan inte flickan jag delade mitt liv med. killar skulle aldrig komma först. vi ser hur det gick. bruden jag klandrar inte dig men fan? vart är respekten alltså? allt jag gjort och nu är den ända man får tillbaka är SKIT. jag hoppas du klarar till och inser vad du sysslar med. tänk vem som stöttat dig först. tänk vem som backat dig till 110% och vem som fixat så du sluppit alla bråken du fått förut. tänk vem fan som torkat din tårar och sagt att allt ska bli bra igen. jo jag. vill få dig att fatta vad du sysslar med. du är alltid min viktigaste del i mitt liv. snälla. bruden klarna upp i huvudet och inse hur många år och minnen du kastar bort i sjön. är du villig att reskera det? ska vi gå som ovänner eller vänner eller låtsas som om vi aldrig sets den där dagen för flera år sen på scenen på hertsön. snälla klarna upp i skallen förfan. jag älskar dig och vill ditt bästa förfan! ingen har fått mig mer besviken. alla jävla år.. alla fucking dagar,veckor,månader,år,timmar,sekunder och minuter tillsammans. helt ärligt vadfan gör du? sluta mytta t alla sluta me allt förfn. jag är rädd om dig än. asså shit..










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0