Saker jag stör mig på

Kommer dra upp liiiite saker jag stör mig på, beskrev just äsch glöm det,om jag skriver allt jag stör mig på så kommer det ta år ;)
 
..Saker jag stör mig på är..
 
  • små störande "fjortisar" som tillexempel står och skriker och  gapar " jag är fulllllll " mitt på tomma stan eller vart fan dom håller hus. dom som är överdrivna nå jävulst, ja rättare sagt brudar som vill dra värsta uppmärksamheten till sig, usch tål inte sånna människor, ska ni supa så sup som man ska och inte dricka typ 2 klunkar och sen leka sönder. ocoolt

  • 13/14 åriga killar som går runt och slår allt och alla utan en ända jävla anledning, just för att dom tror att dom fångar så sjukt mycket respekt på det men i sjäva värket inte inser att dom förlorar så sjukt mycket respekt på att leka någonting dom dock inte är och aldrig kommer bli. och så ni vet, så här ser riktiga gangsters ut (SER/SÅG UT FÖRR)
 
  • Folk som pundar var eviga dag och inte har bättre för sig, utan måste ta en gås för att må bättre eller för att känna sig "levande" dom som lever för droger vill jag komma fram till. dom som kommer helt jävla benga till jobb/skola eller vadfan dom har. ne fyfan jag hatar droger. dom förstör så satans för en människa men det finns ju människor som är nog hjärndöda som pundar och inte slutar, ajja deras val. jag skriver bara vad jag stör mig på ;)
  • jag stör mig veeeeeeeeeerkligen på players. folk som leker med ens känslor stup i kvarten. och som är så satans desperat av att bara få knulla så dom kan leka med en, eller desperat efter någonting annat, men som sagt jag hatar players som byter kille/tjej stup  i kvarten och leker med dom och sedan byter tjej/kille efter 2 dagar typ. usch så äcklig stil! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0