sanningen.

Trött på lögner, trött på svek
Vill inte vara i den här sittsen.
Personen man älskar,beter sig som om man aldrig känt den.
Hjärtat är som en stor klump jag svalt
Du är där, jag är här
Jag trodde faktiskt att jag var nånting i ditt liv.
Ingen annan är som du var.
det förstod jag inte förrän nu
Minnen bleknar bort &  hat kommer.
Du haha.
Nu vet du det, allt är slut
Men inget kommer bli som det var förut
 
Du ska veta att jag kommer aldrig glömma tiden tillsammans med dig.,Nu lever du ditt liv, och nu lever jag mitt liv.
Man måste ta en dag i taget, och sköta sitt det har dom sagt.
Men jag tänker på dig varje dag, varje minut.
Det gör ont lite ont att veta att allt blir till hat.
Du var den jag kunde prata med när jag mådde skit.
Det är tack vara dig som jag vågat lätta på mitt hjärta,och som jag tagit mig hit.
När jag kolla på dig förr, så stog du och log.
Men nu när jag tittar på dig, ser du inte mig.
Du tittar förbi, som du aldrig någonsin har kännt mig.
Det sårar mig, spela roll vad jag gör.
 
 
 
 
 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0